zaterdag 20 juli 2013

Jumpin' de Weel

Vandaag ben ik samen met mijn zus en haar vriend naar Jumin' de Weel geweest. Het is een evenement in Zeeland waar wedstrijden worden gereden in de dressuur, het springen en western. Vandaag was er helaas alleen dressuur en western, dus volgend weekend gaan we weer.
Bereid je voor op een stortvloed van foto's!
De foto's zijn helaas niet allemaal even scherp, volgend weekend hoop ik ze scherper te maken :)





Op dit beestje was ik gelijk helemaal verlieft. Een Pinto en dan ook nog western! Ik heb hem dan ook vaak op de foto gezet.









Deze foto is helaas niet scherp, maar er is wel op te zien wat voor een prachtig beenwerk dit paard levert! 




Naast grote paarden waren er ook honden. Ook waren er héél kleine hondjes, deze pup was er ook.









Aangezien deze foto's verschillende mensen bevat die misschien niet overal op internet willen verschijnen, ga ik er vanuit dat deze foto's nergens anders worden gebruikt!  (Alleen als jij toevallig een van de ruiters bent :) )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten